16 sty 2016

LEO JEST JUŻ Z NAMI !


Cześć jestem Leo !

Na świat przyszedłem nie spodziewanie (szczerze to wszystkich zaskoczyłem)

Urodziłem się 29.12.15r ale tak na serio, miałem się urodzić 15.01.16r ale bardzo mnie ciągnęło na ten świat.

Wybaczcie mojej mamusi, że nie pisała nic w ostatnim czasie, ale musiała się trochę mną zająć, bo potrzebuję dużo miłości. 

To tyle co chciałem napisać, teraz oddaję klawiaturę mojej mamusi.


Pozdrawiam Leoś ;)



Cześć kochani, oto mój synek. Naprawdę bardzo Was przepraszam za moją nieobecność, postaram się to zmienić. Wiem o tym, że mój poród nie usprawiedliwia mojej nieobecności, ale musicie mi wybaczyć, ponieważ w ostatnich tygodniach źle się czułam i lądowałam też parę razy w szpitalu :( Maluszek zaskoczył nas wszystkich, ale całe szczęście jest już z nami. W tym poście to już wszystko a niebawem pojawi się kolejny i trzymajcie się cieplutko :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz