13 lis 2015

ABOUT ME


AUTORKA

Oliette Pietrak



NAZYWAM SIĘ ALEKSANDRA PIETRAK.MAM 21 LAT I MIESZKAM POD WARSZAWĄ.MOJE ULUBIONE ZAJĘCIA TO MODA, MUZYKA, BLOGOWANIE ORAZ YOUTUBE.





Pierwsza notka zwykle nie jest najciekawszą notką na blogu dlatego chciałabym Wam przedstawić o czym będzie ten blog i najważniejsze informacje o mnie. Nazywam się Aleksandra Pietrak i interesuję się muzyka, modą, blogowaniem, a także youtubem. Jestem z reguły duszą artystyczną, więc uwielbiam także śpiewać i szkicować itp. Na tym blogu chciałabym przedstawić Wam pewną część mojego życia. Chciałabym zamieszczać tu posty o modzie i o wszystkim co w danym momencie będzie według mnie chociaż trochę interesujące. Planuję też poszerzyć swoją działalność zakładając kanał na yt, ale to za jakiś czas. :) Teraz żegnam się z Wami, gdyż uważam, że pierwsza notka nie powinna być jakaś długa, ponieważ mogłaby zacząć troszkę nudzić, a więc do następnego postu :D


1 komentarz: