19 lis 2015

BALMAIN X H&M ♥ SHOES ♥


Strasznie się cieszę, że w końcu zebrałam się na napisanie tego posta, bo miałam opublikować go już dawno, ale ciągle nie mogłam się za to zabrać. Najnowsza kolekcja Oliviera Rousteing jest bardzo oryginalna i głównie opiera się na czerni, ogólnie królują tam raczej ciemne kolory pełne przepięknych srebrnych, złotych, ale również białych detali, które wyglądają naprawdę niesamowicie. Rzeczy zaprojektowane przez Oliviera Rousteing kojarzą mi się trochę z Michaelem Jacksonem oczywiście nie wszystkie, ale niektóre z nich, każde z tych ubrań ma coś w sobie. Jedno jest pewne! Koło tej kolekcji nie da się obojętnie przejść!:D





Kolekcja Balmain x H&M dostępna była od 5 listopada w Polsce, a dokładnie to w dwóch sklepach:

  • Warszawa ( ul. Marszałkowska 104/122).
  •  Kraków ( Galeria Krakowska).

W tym dniu kolekcje tej marki było można kupić po dużo niższych cenach. W dniu, w którym można było dostać te ubrania toczyła się „walka” zarówno w sklepie stacjonarnym H&M, ale i na ich stronie internetowej dlatego też kolejka nie ominęła również osób kupujących online, a ubrania dosłownie znikały. Na ubrania właśnie tej marki trzeba było być zdecydowanym i szybko kupować to, co się miało w planach, gdyż zaledwie po kilkunastu minutach wszystko zniknęło, a więc czasu do dłuższego namysłu w sumie nie było. Kolekcja zarówno męska, jak i damska dosłownie się rozpłynęła.
Mi osobiście udało się upolować buty, z których obecnie jestem bardzo, bardzo zadowolona, są mega wygodne, a przy okazji wyglądają cudownie i wyróżniają się swoim designem.




Po udanych zakupach pozostało jedynie czekanie na paczkę, bo zamówiłam te buty akurat przez stronę internetową, ale myślę, że warto było troszkę poczekać, a gdy paczka już dotarła to cieszyło to o wiele bardziej niż gdybym miała je od razu. Buty jak już wyżej wspomniałam są bardzo wygodne, a przy okazji bardzo dobrze wykonane, ich design przykuwa uwagę, lecz zdaję sobie sprawę, że jednak nie każdemu mogą one przypaść do gustu.

Na koniec zostawiam Wam kilka zdjęć i zachęcam do pisania pod tym postem co myślicie ogólnie na temat tej kolekcji. :)








1 komentarz:

  1. Całkiem nieźłe, chociaż jak na mój gust, to trochę za mała podeszwa... :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń